30.01.2023

Афінські новини

Новини українською мовою з Греції

Грецьке видання "EleftherosTypos" повідомило про напад на кортеж Путіна

Грецьке видання EleftherosTypos, з посиланням на британський таблоїд DailyMail, опублікувало новину про напад на кортеж Путіна.

Саме DailyMail посилається на Telegram-канал General SVR*, який, за словами видання, “часто публікує «інсайдерську інформацію» про Кремля та Володимира Путіна”.

Так, згідно з каналом, Путін був у дорозі та повертався додому в невстановлений день серед кортежу, на тлі глибоких побоювань за свою безпеку. Зокрема, у ході брали участь 5 автомобілів, а президент Росії їхав у третьому.

«На шляху до резиденції, за кілька кілометрів, перша машина ходи була заблокована машиною швидкої допомоги, [и] друга машина супроводу об’їхала їх, не зупиняючись [из-за] раптової перешкоди для її обходу.

У машині Путіна «почулася гучна бавовна з-під лівого переднього колеса і піднявся густий дим». Автомобіль Путіна, «незважаючи на проблеми з водінням», залишив місце нападу та благополучно прибув до резиденції президента Росії.

Про канал General SVR. Канал нібито веде колишній генерал СЗР (Служби зовнішньої розвідки — прим. автор), який брав участь у величезній кількості спецоперацій. За словами авторів каналу, генерал має інформацію, недоступну громадськості, і охоче нею ділиться. Ресурс активно просував політолог Валерій Соловей, котрий у багатьох своїх виступах посилався на матеріали цього Telegram-каналу.

Соловей відомий у Росії регулярною критикою влади. Він неодноразово стверджував, що вона практикує окультні ритуали. У червні 2019 року керівництво МДІМВ попрощалося з професором через його «антидержавну пропаганду та підрив політичної стабільності». У 2021 році політолога затримали в Санкт-Петербурзі і провели кілька діб під арештом.

Головними завданнями адміністрація ресурсу визначила повалення влади в РФ та ініціацію суду над чинним президентом Росії. «Генерал СЗР» активно підтримує дії Навального та подальші протести. Зазначається, що в публікаціях ТГ каналу є агітація та заклики до дій.

Серед версій коментаторів соцмереж поширена також версія про причетність до каналу журналіста Дмитра Гордона, який сам активно просуває подібних “правдорубів” на своїх інформаційних ресурсах. У недавній публікації каналу був натяк на замах, що готується на нього. Є припущення, що до створення Telegram-каналу також причетний Владислав Сурков, який на початку 2020 року залишив уряд Російської Федерації та вирушив у вільне плавання. У жодному разі жодна з даних версій не є підтвердженою. Особа, яка спілкується в ефірах, цілком може виявитися підставною. А автором каналу може виявитися як інсайдер, що знає свою справу, так і правдоподібний казкар. На думку джерел редакції, найімовірнішим бенефіціаром каналу є, швидше за все, одна (або кілька) західних спецслужб.

І якщо із цим ТГ каналом все приблизно зрозуміло, то незрозуміла роль колись знаменитого грецького видання EleftherosTypos…



Source link