Британські ЗМІ вибачилися за фейк про крадіжку росіянами вакцини AstraZeneca

Daily Express спростувала безглузде твердження про те, що Росія вкрала рецепт на вакцину від коронавируса у британській AstraZeneca.

Британське видання “Sun” опублікувало “викриває” текст “теорії змови”, який з готовністю поширили і відтворили сотні західних ЗМІ, серед них виявилися і грецькі видання.

Таблоїд “Sun” заявив, що у британських шпигунів «є докази» того, що московська вакцина Sputnik V була створена на основі документів, «вкрадених» у концерну, що виробляє AstraZeneca, «іноземним агентом». Пізніше британське видання “Express” опублікувало схожу історію з посиланням на “Sun”.

Однак вчора «Express» відкликав статтю, залишивши первинна назва, але замінивши весь зміст текстом заяви Російського фонду прямих інвестицій (Russian Direct Investment Fund), організації, яка фінансувала розробку «Супутника V» в національному дослідницькому центрі «Гамалія» в Москві.

«Стаття також містила неправдиву інформацію (!). Вибачте, ми повідомляємо факти », – йдеться в заяві” Express “.

У заяві російського РФПИ пояснюється, що Sputnik V використовує два вектора аденовірусу людини, а вакцина AstraZeneca вибрала аденовірус шимпанзе. Sputnik V, перша в світі зареєстрована вакцина проти нового коронавируса, що викликає Covid-19 (до AstraZeneca), також була заснована на багаторічних попередніх дослідженнях в цій області, які можна легко перевірити за допомогою загальнодоступних записів.

«Замість того, щоб поширювати неправдиві історії, британські ЗМІ та урядові агентства повинні краще захищати репутацію AstraZeneca, безпечної та ефективної вакцини, яка постійно піддається атакам з боку конкурентів у ЗМІ з неіснуючими елементами», – заявили в РФПИ журналістам ЗМІ. Дійсно, британська вакцина піддалася безжалісної критики, хоча не обов’язково викликає більше побічних ефектів, ніж її основний конкурент, вакцина Pfizer.

Однак Sun не має відкликала і не виправила свою статтю. Він просто додала в кінці статті цитату лондонської компанії зі зв’язків з громадськістю, що представляє РФПИ.

Газета повідомляє про “анонімних британських шпигунів”, які “нескінченно плодяться”, викликаючи обурення в Москві. Геннадій Онищенко, депутат від правлячої партії «Єдина Росія», який раніше обіймав посаду голови МОЗ Росії і радник Путіна з питань охорони здоров’я, сказав, що люди, причетні до публікації, повинні бути звільнені, і їм необхідно звернутися за психіатричною допомогою ».

«Я пропоную відправити репортерів Sun для психологічної оцінки», – сказав він РІА Новости. «І співробітників МІ-6 (секретної служби Великобританії) слід звільнити, тому що вони втратили здатність виконувати свою роботу».

І все ж ця теорія змови, що ображає здоровий глузд, була поширена у вигляді новин по всьому світу, повідомило грецьке видання newsbreak.gr.

.



Source link

Якісна журналістська робота не може бути безкоштовною, інакше вона стає залежною від влади або олігархів.
Наш сайт існує виключно за рахунок реклами.
Будь ласка вимкніть ваш блокувальник реклами, щоб продовжити читання новин.
З повагою редакція