Pfizer: перший випадок перикардиту в Греції після вакцинації

В понеділок 17 травня біля пацієнтки, яка отримала другу дозу вакцини Pfizer, діагностували ускладнення на серце.

Випадок перикардиту, який стався незабаром після вакцинації Pfizer, був офіційно зареєстрований в Греції. У відділення невідкладної допомоги кардіохірургічного центру Онассіса звернулася пацієнтка з серйозним основним захворюванням і гострим болем у грудях. У понеділок вона пройшла другу дозу вакцини Pfizer / BioNTech.

Згідно з повідомленням, яке вона розмістила в своєму особистому акаунті в соціальній мережі, вночі 17 травня вона відчула нездужання, а на наступний день у неї піднялася висока температура і з’явився сильний біль в області серця.

У своєму пості жінка, серед іншого, пише: «У понеділок 17 травня, о 15:00, я отримала другу дозу вакцини проти хвороби # covid-19. В ту ж ніч я відчув нездужання … На наступний ранок піднялася температура, яка досягла 38? С, але основним симптомом було те, що з 16:00 до 23:30, коли я спала, у мене була неймовірна біль в середині грудей. Вона була настільки сильною, що я подумала, що у мене серцевий напад !!! Потім я вирішила, що мене турбує шлунок (оскільки в інструкціях, які мені дали, це згадується, як в частий симптом).

Я прийняла таблетку і спробувала знову заснути. Вранці я прокинулася в набагато кращому стані, гостра біль вщух, але я все ще відчував біль при кожному вдиху …

У підсумку я прибула до відділення невідкладної допомоги в Онассіса, щоб пройти обстеження і з’ясувати, що зі мною. Результат став несподіванкою для всіх нас … Перикардит ».

.



Source link

Якісна журналістська робота не може бути безкоштовною, інакше вона стає залежною від влади або олігархів.
Наш сайт існує виключно за рахунок реклами.
Будь ласка вимкніть ваш блокувальник реклами, щоб продовжити читання новин.
З повагою редакція